OyunOyun XəbərləriTexnologiyaTexnologiya Xəbərləri

Microsoft’un növbəti DXR RT texnologiyası SSD-lər vasitəsilə VRAM istifadəsini məhdudlaşdıracaq

Microsoft, VRAM istifadəsini məhdudlaşdırmaq üçün SSD-lərdən istifadə etməklə gələcək DXR API yeniləmələri ilə oyunlarda Ray Tracing’i daha sürətli etmək üçün yeni üsul təklif etdi.

Microsoft “RT sürətləndirmə strukturunun detalların işlənməsi səviyyəsi üçün sistemlər və üsullar” adlı məqalədə bu barədə danışıb.

RT üçün sürətləndirici strukturlar, geometriya məlumatlarını əks etdirmək üçün proqram tərəfindən açıq şəkildə redaktə edilir və ya bərpa olunur. Bu strukturlar, geometriya kimi, həm davamlı (məsələn, flaş yaddaş), həm də davamlı olmayan (məsələn, RAM) məlumatları da yaddaşda saxlamaq üçündür. Bu da əhəmiyyətli dərəcədə böyük yaddaş tələbləri yaradır. Üstəlik, bununla yanaşı, tələb olunan bant genişliyi də artır. Burada təsvir edilən sistemlər və üsullar, RT sürətləndirici strukturlar üçün tələb olunan həcmi minimuma endirməyə kömək edir

Rövşən Hüseynov

Son 10 ildir müxtəlif forumlar və qruplarda insanlara yardım edərək və maraqli xəbərləri paylaşaraq təcrübə qazanmışam. İnsanlara kömək etməkdə olan bu təcrübəmi və biliklərimi daha da genişləndirmək məqsədilə fəaliyyətimə davam edirəm.

Related Articles

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button