AMD və Sony-nin əməkdaşlığı əvvəllər düşünülməyən bir şəkildə inkişaf edib. Əvvəlcə belə görünürdü ki, AMD, Yapon tərəfdən gələn tələblər əsasında PSSR-ni hazırlayıb və sonra Sony bunu FSR 4-ə uyğun optimallaşdırıb. Lakin reallıq tam fərqlidir.
Əslində, AMD Sony-nin PSSR-ni inkişaf etdirib və bunu Lisa Su-ya, FSR 4 ilə əlaqədar kömək etmək üçün göndərib. Yəni, Project Amethyst təqdimatında başa düşdüyümüzün tam əksinə bir vəziyyət var. Başqa sözlə, Sony, AMD-yə FSR 4 ilə bağlı hər şeydə kömək edir, halbuki AMD bu yeni texnologiyanı GPU-ları üçün bir ildən çox müddət ərzində hazırlayıb.
UDNA arxitekturası, Sony-nin təklifi ilə meydana gəlib.
AMD-nin oyun və serverlər üçün fərqli arxitekturalar üzərindəki strategiyası gözlənilən nəticələri verməyib. NVIDIA isə bu yanaşmanı tətbiq etməyib, çünki mərkəzi bir arxitektura istifadə edir və bunu RTX və HGX sistemlərinə uyğunlaşdırır. Lisa Su-nun komandasının hazırladığı UDNA adlı yeni struktur, iki fərqli arxitekturanın birləşdirilməsidir və burada Sony-nin rolu olduqca böyükdür.
Bu yanaşmanın məntiqi sadədir: AMD-nin oyun gəlirlərinin böyük bir hissəsi, Sony-nin PS5 və PS5 Pro üçün satdığı APU-lardan gəlir. Beləliklə, Sony-nin AMD üzərində ciddi təsiri və qərarvermə gücü var. Hazırda NVIDIA-nın qrafik bazarındakı payı təxminən 90%-dir, bu isə AMD-nin 10%-lik payını əhəmiyyətli dərəcədə kiçildir. Lakin, AMD konsollar sayəsində hələ də bazarda mübarizə aparmağı bacarır.
Buna görə də, serverlər, qrafiklər və APU-lar üçün tək bir arxitektura yaratmaq, Sony-nin verdiyi töhfələr sayəsində həm maliyyə baxımından sərfəli, həm də daha güclü nəticələr əldə etməyə imkan verə bilər. Bu töhfələr yalnız FSR 4-ün PSSR vasitəsilə deyil, həm də hardware və software sahəsindəki yeniliklərdən ibarətdir. UDNA arxitekturasına CNN-nin daxil edilməsi, əsasən 2026-cı ilə yönəlmiş bir plan olaraq qarşımıza çıxır.
Nəticədə, Sony, AMD-nin hardware və software inkişaflarını daha güclü, daha yenilikçi və daha sərfəli etməyə yönəldən ən önəmli amillərdən biri olub. AMD, hər bir sektor üçün fərqli dizaynlar yaratmaq yerinə, NVIDIA-nın izlədiği mərkəzləşdirilmiş yanaşmanı seçib və bunun nəticələrini yaxın illərdə görəcəyik. PS6-nın UDNA arxitekturası ilə gəlməsi gözlənilir və bu barədə daha çox məlumatı yaxın zamanda əldə edəcəyik.
Son 10 ildir müxtəlif forumlar və qruplarda insanlara yardım edərək və maraqli xəbərləri paylaşaraq təcrübə qazanmışam. İnsanlara kömək etməkdə olan bu təcrübəmi və biliklərimi daha da genişləndirmək məqsədilə fəaliyyətimə davam edirəm.