TexnologiyaTexnologiya Xəbərləri

AMD, FSR 4-ün süni intellekt əsaslı olacağını təsdiqlədi!

Radeon üçün növbəti nəsil upscaling texnologiyası.

AMD, proqram təminatına və süni intellektə böyük sərmayələr etməklə, FidelityFX Super Resolution (FSR) texnologiyasında əhəmiyyətli dəyişikliklər edəcəyini elan edib. FSR 4 ilə AMD, öz upscaling həllini süni intellekt əsaslı texnologiya ilə əvəz etməyi planlaşdırır. Bu yenilik, AMD-yə görüntü keyfiyyətini daha da yüksəltməyə imkan verəcək və onu Nvidia DLSS və Intel XeSS texnologiyaları ilə daha rəqabətədavamlı edəcək.

FSR 4 haqqında danışan AMD-nin rəhbərlərindən Jack Huynh qeyd edib ki, şirkət 9-12 ay əvvəl diqqətini süni intellekt əsaslı texnologiyaya yönəldib. Xüsusilə mobil oyun bazarı üçün bu keçid, AMD cihazlarının istifadəçilərə daha yaxşı performans və daha uzun batareya ömrü təklif etməsinə şərait yaradacaq. Onun şərhlərinin IFA tədbirində səsləndiyini nəzərə alsaq, bu dəyişikliklərin əsasən mobil cihazlara yönəldiyini başa düşmək olar, çünki AMD həmin tədbirdə yeni GPU-lar təqdim etməmişdi.

Huynh, bu keçidin vacibliyini belə izah edir:

“Əl konsolu sahəsində mənim birinci prioritetim batareya ömrüdür. ASUS ROG Ally və ya Lenovo Legion Go-ya baxsanız, batareya ömrü kifayət etmir. Mən oyunları bir neçə saat oynamaq istəyirəm, 60 dəqiqə yox. Bu da burada kadr yaratma və interpolasiya texnologiyası ilə əlaqəlidir, buna görə FSR 4-ü əlavə edirik. FSR2 və FSR3 analitik əsaslı kadr yaratma texnologiyaları idi, filtr əsaslı yanaşma ilə işləyirdi. Bunu bazara sürətlə çıxmaq üçün etdik. Ancaq komandaya dedim ki, “Bu, gələcək vəd etmir.” Beləliklə, 9-12 ay əvvəl komandanı tamamilə süni intellekt əsaslı texnologiyaya yönəltdik.İndi isə süni intellekt əsaslı kadr yaratma və interpolasiya texnologiyalarına keçirik, məqsəd batareya ömrünü maksimuma çatdırmaqdır. Və sonra saniyədə kadr sayını kilidləyə bilərik, ola bilsin ki, bu 30 və ya 35 kadr olacaq. Hal-hazırda mənim əsas məqsədim batareya ömrünü uzatmaqdır. Pərakəndə satıcıların geri dönüşlərini oxuyuram, istifadəçilər oyunları uzun müddət oynaya bilməmələrindən şikayətlənirlər.”
AMD Radeon isə qarşıdakı illərdə böyük dəyişikliklər edəcək. Bu həftə AMD oyunçular və süni intellekt serverləri üçün vahid “UDNA” GPU arxitekturası yaratmaq planlarını təsdiqləyib. Şirkət, GPU-larla yüksək səviyyəli performansa yox, daha çox bazar payı əldə etməyə fokuslanacağını da açıqlayıb. Hal-hazırda AMD-nin süni intellekt əsaslı FSR texnologiyasının Sony-nin PlayStation 5 Pro üçün hazırladığı PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) texnologiyası ilə əlaqəli olub-olmadığı məlum deyil. Həm FSR 4, həm də PSSR süni intellekt əsaslıdır və hər ikisi AMD avadanlığında işləmək üçün nəzərdə tutulub. Bu texnologiyaların eyni təməldən çıxıb-çıxmadığını, yaxud FSR 4-ün PSSR-ə əsaslanıb-əsaslanmadığını rəsmi olaraq FSR 4 təqdim ediləndə öyrənəcəyik.
Sizə maraqlı gələ bilər  Yeni nəsil Xbox-da AMD Zen5 və RDNA5 arxitekturası istifadə oluna bilər.

Rövşən Hüseynov

Son 10 ildir müxtəlif forumlar və qruplarda insanlara yardım edərək və maraqli xəbərləri paylaşaraq təcrübə qazanmışam. İnsanlara kömək etməkdə olan bu təcrübəmi və biliklərimi daha da genişləndirmək məqsədilə fəaliyyətimə davam edirəm.

Related Articles

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button